Over ons

Ger Boersma heeft een jarenlange ervaring in zowel retail als e-tail, directiefuncties bij grote internationale ondernemingen. Met de teams en partners ligt de focus op 2B en 2C oplossingen in gecontroleerde distributiemodellen voor zowel producent, merk als retailer. We combineren de succesvolle ervaring vanuit de retailwereld met de slimme mogelijkheden die de e-wereld biedt om meer omzet en winst te maken. Crossborder, multichannel, omnichannel en customercentric-marketing zijn de nieuwe toverwoorden, maar hoe pak je dat nu aan?

In die aanpak zijn we goed, lastige en complexe processen worden in begrijpelijke taal omgezet. Bewezen concepten, informeel, resultaatgedreven, analytisch en internationaal georiënteerd. Onze teams begeleiden merken en retailers op een professionele wijze in de uitdagingen die de huidige tijd biedt. We ondersteunen in de operatie en leren je mensen hoe het werkt. Opvallendste project: verticalisering van de grootste overhemdenfabrikant van Europa, de Seidensticker Group. Spannendste project: VertilinQ. In dit platform concept democratiseren we data. 

Kort samengevat biedt het platform dit: Een high tech all in one platform voor multichannel crossborder-distributie in een 2B en 2C customercentric-model. Een hele mond vol maar het is wel wat het biedt. Er  draaien meer dan 250 bedrijven op deze techniek en het platform heeft zich tot een ERP voor producent, merk en retailer ontwikkeld. In mode, schoenen, sport, food, hardware en home&furniture.

Ger is auteur van het Boek Retail in oorlog