Workshops, seminars en masterclasses

Eendaagse workshop

Wil je als bedrijf je teams informeren over de nieuwe distributiemodellen en retail ontwikkelingen van de komende jaren? In een eendaagse workshop laten we je ins en outs van de nieuwe wereld zien. Waar staan we in 2020? Is de winnaar van nu de verliezer van straks? We geven een helder overzicht van nieuwe technologieën, processen, samenwerkingsmodellen, de veranderende organisatie en de noodzaak dat ook de bedrijscultuur zich hoort aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden.

We laten je zien wat crossborder in multi- en omnichannel te bieden heeft. En welke partners daarvoor benodigd zijn. Kortom, hoe creëer je draagvlak voor het veranderingsproces en hoe kan je de veranderingen in het distributieproces aanpakken.

Directieworkshop 2020

Blurring distributiemodellen doen hun intrede. Speciaal voor directeuren, C-level en DGA's bieden we workshops waar in alle rust de topics van 2020 worden behandeld. Spar onder leiding van ervaren directeuren met collega's op directieniveau in een aangename en rustige omgeving. 

Seminars en masterclasses

Voorkeur voor een seminar voor je bedrijf? Of masterclasses in een breder gespreid tijdsschema? Met een team van experts - die het klappen van de zweep vanuit de praktijk kennen - bieden we je teams de insights hoe je internationaal het meerkanalenmodel en de customer journey kunt aanvliegen. En welke partners en systemen daarvoor ingezet kunnen worden. We nemen je mee naar de uitdagingen van en oplossingen voor de nieuwe tijd. Een breed spectrum dat in begrijpelijke taal wordt behandeld.

Het meerkanalenmodel, customercentric-marketing, crossborder, de rol van logistiek-fulfilment-last mile, douane, BTW afhandeling in het buitenland, de rol van het internationale service center, de IT architectuur en hoe je dat slim aanpakt zonder het gehele landschap overhoop te halen. Voorspellende CRM systemen, marketplace wordt retailer en retailer wordt marketplace, de nieuwe businessmodellen, sociale media, virtual merchandising, de afdeling digital en de nieuwe organisatie.

De rol van data, brand marketing binnen een kanaaltype, vindbaarheid binnen marketplaces, de touchpoints, de customer journey en crossdevice.  Er is geen blauwdruk voor oplossingen, daarvoor heeft elk bedrijf te zeer zijn eigen historie en zijn eigen kijk op de toekomst. Wel geven we een helder overzicht van nieuwe technologieën, samenwerkingsmodellen en processen. En verder hoe je de juiste partners en distributiemodelllen kiest in alles wat crossborder in multi-en omnichannel te bieden heeft.