De pers over Retail in oorlog

Retail in Oorlog is uitgegeven in 2017. Het boek beschrijft een korte historie over retail en vooral de oplossingen hoe handel en retail het komende decennium 2020-2030 kunnen aanpakken. De getallen zijn ondertussen veranderd, in 2017 realiseerde Alibaba een omzet van $ 650 miljard, in 2019 $ 1 biljoen. Jeff Bezos had in 2017 een vermogen van $50 miljard, in 2019 $150 miljard, zo maar een paar voorbeelden van een aantal veranderingen in cijfers. De cijfers zijn veranderd, de kansen en de aanpak niet. Hieronder zie je wat de pers en organisaties over het boek schreef in 2017.

Een boek welke iedere retailer gelezen moet hebben

Lees verder op INretail

De winnaar van de toekomst is het bedrijf dat de consument aan zich weet te binden

De tekst op de website van  GS1 vind je hier

Retail nieuwe stijl is customercentric denken

De tekst op Marketingfuel vind je hier

Het is vijf voor twaalf, wie niet mee gaat, krijgt het zwaar

De tekst op INretail vind je hier

Wake-up call voor producent, merk en retailer

De tekst op MarketingTribune vind je hier 15.000 maal gelezen.

 

Ondernemer wint retailoorlog met klantdata

De Twinkle tekst vind je hier

Laten we niet te dramatisch doen over faillissementen

De originele tekst op Textilia vind je hier

De tekst op RetailDetail vind je hier

 

Waarom retailers en merken moeten samenwerken

De tekst op Retailwatching vind je hier

 

Retail in oorlog

De tekst op Emerce vind je hier

Wake-up call voor producent, merk en retailer

De tekst op Retailwatching vind je hier

Power lessons voor retailers

Als ebook verkrijgbaar op Amazon.nl, iBooks en Kobo